
Ficcións especulativas
16/10/2025 - 28/02/2025 | Salón artesoado de fonseca.
Se Borges dicía que a filosofía é un xénero da literatura fantástica, agora a arte se converteu nun xénero da ciencia ficción.
16/10/2025 - 28/02/2025 | Salón artesoado de fonseca.
Se Borges dicía que a filosofía é un xénero da literatura fantástica, agora a arte se converteu nun xénero da ciencia ficción.
Entre os días 16 de 17 de outubro de 2025, o grupo GI-1510 Investigación e Desenvolvemento en Artes e Humanidades (USC-IDEAHS) celebra a primeira edición do seu seminario anual.
Historia, estética e identidad (Ed. Cátedra) e mesa redonda co coeditor e os/as autores/as da USC
Facultade de Xeografía e Historia, Aula 9, 15 de octubre a las 19:00h
No marco das actividades organizadas polo grupo IDEAHS en parcería coa Vicerreitoría de Cultura da USC, Paula Bruna impartirá a conferencia «Las fisuras del antropoceno en el cine de terror de plagas» o martes 7 de outubro ás 19.00 na Sala Hipatia da Facultade de Filosofía.
Entre o 30 de setembro e o 3 de outubro de 2025 celébrase en Murcia o XXV Congreso Nacional do Comité Español de Historia da Arte «La Ciudad y las Artes. Prisca Novissima Exaltat, et Amor», con presenza de varios membros do grupo IDEAHS. Este evento bianual, o principal punto de encontro de historiadoras e historiadores da arte do ámbito estatal, será acollido pola Universidad de Murcia e decorrerá no campus de La Merced e outros espazos culturais da cidade a súa horta.
A comunidade académica e cultural conta desde hoxe con ideahs.es, unha nova páxina web que nace co propósito de converterse nun punto de encontro para investigadores, estudantes e amantes da historia da arte e as humanidades.
A arte pública promoveuse historicamente con propósitos variados: o embelecemento do entorno, a transmisión de valores comunitarios ou de narrativas históricas, a homenaxe a personaxes ilustres, a remodelación urbana… Pero unha vez as obras se sitúan no espazo público, estas quedan expostas ao escrutinio e, en ocasións, son obxecto de intensas disputas. Nos últimos anos, as obras —especialmente os monumentos— volven concentrar o interese da sociedade, ao se converteren en obxectos representativos de posicións ideolóxicas e de loitas identitarias.